Myynnin ja myyjien kehittäminen

Myyntikoulutukseni perustuvat itsetuntemuksen lisäämiseen, asiakkaan ymmärtämiseen ja tämän tiedon pohjalta luottamuksen rakentamiseen. Oli kyse sitten B2B- tai B2C -myynnistä, kyseessä on aina ihmisten kohtaaminen, jossa vuorovaikutus ja tunnelma määrittävät usein koko yhteistyöprosessin jatkon – tai ylipäätään sen alkamisen.

Tavoitteena valmennuksissani on kehittää myyjien henkilökohtaista toimintaa ja myyntitiimin sisäistä dynamiikkaa. Myyntikoulutukseni taklaavat myös yhden suurimmista haasteista: sen, että asiakaspalvelu tai muu henkilöstö ei näe omaa rooliaan myyjänä. Asiakaspalvelussa on hyviä mahdollisuuksia myyntiin. Teknologia vapauttaa asiakaspalvelun resursseja yrityksissä. Some ja muut asiakasrajapinnat tuovat myynnin lähelle myös muuta henkilöstöä. Onko teillä valjastettu uudet mahdollisuudet ja vapautuneet resurssit myynnin käyttöön?

Valmennuspäiväni sopivat vaikuttajille, B2B-myyjille, B2C-myyjille, asiakasrajapinnassa työskenteleville, asiakaspalvelijoille ja myynnin esimiehille.

Mikä lisää voimaa?

  • Henkilökohtaisen vaikuttamis- ja myyntityylin tunnistaminen ja vaikutuksen tiedostaminen
  • Myyntiprosessin kehittäminen myynnin eri portailla
  • Asiakkaan toimintatyylin tunnistaminen ja siihen vastaaminen
  • Erilaisten kommunikointi- ja päätöksentekotapojen tunnistaminen ja niihin vastaaminen
  • Tuloksellisemmat tapaamiset vaikuttamisen kehittymisen kautta
  • Myynnin kasvu ja asiakastyytyväisyyden parantuminen, tehokkaampi vaikuttaminen
  • Myyjän oman toiminnan kehittyminen asiakasprosesseja vastaavaksi
  • Myyjän omien motivaationlähteiden tunnistaminen ja niiden hyödyntäminen
  • Myyntiprosessin kehittäminen myynnin eri portailla

Parhaimmillaan myynnin tuki ei ole pelkkä koulutus, vaan myynnin ja myyjien kehittämiseen hyödynnetään pidempiaikaista sparrausta ja valmennusta. Osana myynnin kehittämistä hyödynnetään Insights Discovery -myyntiprofiilia ja -menetelmää.

Katso valmennusesimerkkejä alta ja

sovi kanssani tutustumistapaaminen