Webinaarit muutokseen, etätyöhön, johtamiseen ja stressinhallintaan
Avoimet, ilmaiset webinaarit antavat sinulle konkreettisia työkaluja ja menetelmiä hyödynnettäväksi itsesi johtamisessa, muiden johtamisesssa, yhteistyössä sekä vuorovaikutuksessa. Etätyön yleistyttyä painotus on siinä, mutta opit sopivat erinomaisesti myös muihin työtilanteisiin.
Linkkien takaa löydät tarkemmat kuvaukset webinaareista. Nähdään verkossa!
Tulevat webinaarit
Uuden ajan työ – mitä kannattaa huomioida?
Keskiviikko 15.9. klo 12-12.45
Korona-aika on muuttanut työnteon tapoja. Kaikki muutoksista ei ole kielteisiä, vaan viimeisin vuosi on ollut hyvä oppimismatka siihen, miten työtä voitaisiin tehdä paremmin, sujuvammin ja myös paremmin jaksaen. Tässä webinaarissa kartoitetaan uuden ajan työn vaatimuksia. Mitä kannattaa jatkossa huomioida, mitä hyviä tapoja jatkaa, mitä edelleen kehittää ja ennen kaikkea – kuka kaikesta työpaikoilla päättää?